Saturday, January 17, 2009

Even you are 1 of them !!!

From the begining i thought that you are special from them, but now i can call myself to believe that you are not ....
You realy make me so disapointed ...
When you are in trouble , you will find me ..
If nothing happen ,haah... i am just a tree that standing in front of your house...
If you need something to lean on you will find me as your tree or your wall..
And now when i need you to lean on , even your shadow you also bring away ...

真的不敢相信原来我一个知心朋友也没有!!
连你/妳也包括在内!!我看我要开始收回我对你们全部的承诺了,"Friends Forever" 我呸!!世界没有那么完美的事!我的朋友只有我自己!
回想起我以前真的很笨,尽然相信朋友大过亲人。

看来"BLOG"在也帮不了我了,记得第一天我开始写时真的很有用,都会有人来关心!
到了现在,写了等于没有写。
开始不想再写这些无聊的东西了!!
想和你/妳谈下天,你又不愿意!!
Haiz,心灰意冷了!实在太令我失望了!!


3 comments:

  1. 不要把一切事情都想得那么灰,前面还有很漫长的路要走。
    朋友有事时来找你,一定有苦衷,他大可以去找别人,他们知道有你在他们身边关心,保护再加上信任你。

    ReplyDelete
  2. Thanks for the comment !!
    Can i know who are you that leave this comment ??

    ReplyDelete
  3. one of ur dear classmate ^_^

    ReplyDelete